Sunday, December 26, 2010

PROSES TEMPAHAN

1. Pastikan borang di isi dengan betul, tepat dan tiada kesalahan ejaan. Kami tidak akan bertanggung jawab sekiranya maklumat yg dicetak adalah di atas kesilapan anda. SILA UPLOADKAN LAKARAN PETA ANDA.

2. Rekabentuk Artwork
Setelah deposit pembayaran sebanyak 50% bersama kos artwork diterima. Draf artwork anda akan disiapkan. Kami akan mengambil masa dalan 3 - 5 hari bekerja untuk menyiapkan draf pertama anda. Kami akan emailkan artwork tersebut kepada anda.


3. Pembetulan dan Pengesahan
Sila semak dengan teliti rekaan kad tersebut. Sikaranya ada pembetulan yang ingin dilakukan, emailkan semula draf tersebut atau fax dan hubungi kami. Kami akan membuat pembetulan dengan segera dan emailkan semula kepada anda. Sekiranya tiada lagi pembetulan yang diperlukan, sila buat pengesahan. pembetulan hanya sebanyak 3 KALI SAHAJA dalam tempoh 1 minggu. Sebaang penambahan seterusnya akan dikenakan bayaran RM10 setiap kali penukaran dibuat.


4. KAD SIAP
Setelah kad anda siap dicetak, kami akan menimbang berat kad tersebut untuk menentukan jumlah caj penghantaran. Kami akan menghubungi anda untuk memaklumkan kos penghantaran.


 

No comments:

Post a Comment